Je prodaja izdelkov oz. storitev v vašem podjetju povsem odvisna od spletne prodaje? V tem primeru si morate vsekakor zagotoviti, da se bo spletna stran pojavljala vsaj na prvi strani v iskalniku Google s čim več ključnimi besedami. Le na ta način si namreč lahko zagotovite, da boste sploh lahko kaj prodali. Da pa se to zagotovi, pa je optimizacija spletnih strani za iskalnike ena od možnosti, ki so na voljo. Lahko se sicer odločite tudi za oglaševanje na Googlu, vendar je le – to dolgoročno nekako bolj priporočljivo v panogah, kjer je veliko konkurence, kjer je treba z vrsto ponudb obiskovalca prepričati za nakup in kjer se je težko prebiti na prve zadetke na Googlu. Seveda pa so v teh primerih tudi kliki izredno dragi, zato se v teh primerih vseeno bolj priporoča optimizacija spletnih strani, saj je ne glede na vse najcenejša rešitev. Če pogledamo na dolgi rok, potem je treba upoštevati, da se prav nobenega klika, ki se ga naredi med organskimi zadetki, ne plača, medtem ko je treba čisto vse klike, ki pa so med zadetki Google AdWords oglaševanja, pa plačati. Sicer je tudi optimizacija spletnih strani strošek, ki se praviloma plačuje na mesečni bazi, je pa jasno vse skupaj tudi odvisno od dogovora in tudi od podjetja, s katerim se sklene dogovor za optimizacijo.
Je pa seveda res, da tako optimizacija spletnih strani za iskalnike kot tudi oglaševanje nista edini rešitvi, saj je na voljo tudi oglaševanje na različnih socialnih medijih, če upoštevamo zgolj oglaševanje na spletu, ampak v vsakem primeru pomeni, da je potrebno čisto vsak klik plačati, kar pa optimizacija spletnih strani v nobenem primeru ni, saj se plača optimizacija spletnih strani podjetju, ki jo izvaja in to v dogovorjenem znesku in to ne glede na to, kolikšen je obisk.
Vsekakor lahko rečemo, da je optimizacija spletnih strani najcenejša od vseh možnosti promocije na spletu, pa čeprav se morda zdi na samem začetku najvišji strošek, vendar pa je na dolgi rok strošek najnižji. Seveda pa se lahko dogovori čisto vsak po svoje s podjetjem, ki optimizacijo nudi, tako da je lahko tudi začeten strošek nižji ali pa se celo optimizacija spletnih strani plača takrat, ko so cilji doseženi.