Cilj velike skupine tako odraslih, ki iščejo otroško opremo ali pa zgolj nasvet, kot tudi mladeža, ki jih predvsem privablja pisan svet igrač ter razno raznih rekvizitov, s katerimi bi si radi popestril svet otroške igre, je otroška trgovina.
Prvi obiski otroške trgovine se začnejo v času otroštva, ko v spremstvu staršev sledimo njihovim korakom v naročju, vozičku ali samostojno s svojimi otroškimi koraki. Čarobni svet igrač, igral in raznih igralnih pripomočkov, ki otroške oči daleč najbolj privablja, se nam kaj hitro vtisne v spomin, ter ga tudi zlepa ne zapusti.
In medtem, ko staršem otroška trgovina nudi pestro ponudbo otroške opreme ter se posvečajo posteljicam, vozičkom, previjalnim mizam, avtomobilskim sedežem, je praktično vsaka sodobna otroška trgovina zamišljena in izvedena, kot igralnica, kjer so otroku na dosegu roke igrače, igrala in vse ostalo, kar otroške oči ujamejo v pogled ter ga prenesejo v svet otroških želja in nenazadnje zahtev.
V času obiska otroške trgovine, ko se starši ubadajo z razredi, velikostjo in primernostjo avtosedežev, vozičkov, stajic, previjalnih miz, hoduljic, otroške misli tehtajo, preizkušajo in ugotavljajo koliko igrač je mogoče držati skupaj v manjhih otroških ročicah, ter koliko jih je možno še spotoma pobrati in potem v najljubšem kotu trgovine do skrajnih meja otroške domišljije preizkusiti njihovo namembnost in uporabnost v samo otroku znanemu svetu čarobne domišljije.
Otroška trgovina nas najbolj aktivno zaposluje v času starševstva, natančneje še nekaj mesecev pred tem, ko smo izvedel za veselo novico, da bomo zibali. Zadrege, napačne predstave nam dajo nehote misliti, da smo se vrnili v svet otroštva, kjer vlada čisto naš svet pravil in načel, k sreči so prodajni svetovalci dovolj strokovno usposobljeni, da nam hkrati dopustijo nekaj naše svobode, na drugi pa resno svetujejo o stvareh, ki imajo čisto svoj zakaj in zato.