Servis avtomatskega menjalnika je zahtevno opravilo, zato je treba menjalnik redno servisirati, da se mu kaj hudega ne zgodi. Zamenjali mu bodo olja in pregledali, če vse deluje tekoče in ga preveli na računalniku, ter a popravili, še preden bi bila škoda velika in draga. Če pa se zgodi, da škrta in oddaja čudne zvoke, je takojšen servis avtomatskega menjalnika neizogiben in se takoj zapeljite k mehaniku. Zvoki iz menjalnika ali škrtanje in težko prestavljanje pomenijo težave.
Redni servis avtomatskega menjalnika bo pomagal, da bo avtomatski menjalnik delala brezhibno. Se pa zgodi, da se kaj izrabi la ida veliko vozite in se olje izrabi ali pa morebiti izteče iz menjalnika, se naberejo opilki v njem in menjalnik ne dela več, kot bi moral. Pogosto se iz njega slišijo zvoki, prestavljanje je oteženi lai onemogočeno, v najhujših primerih avto ne more speljati ali se zagnati.
Takrat bo servis avtomatskega menjalnika nujen in včasih samo zamenjajo dele in menjajo olje ter očistijo opilke, pa je dobro, drugič pa je lahko menjalnik tako poškodovan, da ga je treba v celoti zamenjati, kar pa je precej drago. Menjalnik lahko tudi poškoduje druge dele avta, če zaide v napačno prestavo ali v vzvratno med vožnjo. Taki primeri se ne končajo dobro.
Kdaj se zglasiti na servis avtomatskega menjalnika? Predvsem enkrat letno lai pa na določeno število prevoženih kilometrov, kakor je na vašem avtu določeno, eni morajo pregledavati menjalnik večkrat kot drugi. Blagovne znamke in kakovosti avtov so pač različne. Če niste gotovi, kaj in kako, se rajši naročite pri kakovostnem serviserju ter vprašajte, kako je s tem.
Serviser mora biti poštev in usposobljen, da vam res menja samo tisto, kar je potrebno, ker nekateri menjajo kar vse, tudi če je v redu in še deluje, ker naj bi bila taka pravila avtomobilske industrije, kar ni smiselno.