Ste pravkar odprli svoje podjetje ali S. P. in torej iščete potencialne kupce oz. stranke svojih produktov/storitev? Nase lahko opozorite na različne načine, saj obstaja veliko različnih medijev preko katerih lahko promovirate svoje storitve, zagotovo eden izmed bolj učinkovitih načinov pa so letaki – tisk letakov na zelo kvaliteten način lahko dobite po zelo ugodni ceni, zato nikar ne odlašajte in že danes kontaktirajte podjetje, ki se ukvarja s tiskanjem letakov. Že jutri lahko dobite veliko novih strank.
Opozorite nase s kvalitetnimi letaki
Dobro blago se samo hvali pravijo, a gotovo ne obstaja veliko uspešnih podjetij, ki bi brez ustrezne promocije dosegala vrhunske prodajne rezultate. Ko ste že nekaj let prisotni na tržišču, in če proizvajate kvalitetne izdelke oz. nudite storitve na najvišji ravni, se gotovo ne rabite pretirano truditi za stranke, saj vas te nadejo same od sebe. A zgodba je povsem drugačna, če ste novi na tržišču oz. ste šele na začetku svoje karierne poti – ker za vas še ni slišalo veliko ljudi, se morate zelo potruditi, da opozorite nase.
Pri tem so vam lahko v veliko pomoč različna sredstva promocije – od reklamnih oglasov na televiziji, jumbo plakatov ob avtocestah in drugih pomembnih vpadnicah v večja mesta do razdeljevanja brošur, zelo učinkovito sredstvo promocije je tudi tisk letakov in še kaj bi se našlo. Bolj kot boste inovativni večja je možnost, da si vas bodo stranke zapomnile in vas obiskale. Ker imamo dandanes pravo poplavo različnih ponudnikov istih storitev (npr. imamo veliko frizerjev, pedikerjev, maserjev, zasebnih zobozdravnikov, zdravnikov, ortodontov ipd.), se je včasih, da ne rečem večino časa, težko odločiti, h kateremu ponudniku bi šli. Z običajnimi reklamnimi materiali, denimo z navadno reklamo ali brošuro, ki je običajno oblikovana, brez izstopajočih elementov in z običajnim besedilom, v smislu »nudimo vam to in to, najdete nas na tem naslovu ob teh in teh urah«, gotovo ne boste pridobili veliko strank, saj ne boste izstopali, ljudje pa bodo vaš reklamni material ob prvi priložnosti vrgli v koš (nekje je bilo rečeno, da ima reklama točno dva metra in tri sekunde, da nas prepriča, sicer roma v koš).
Tisk letakov se začne z dobro idejo – razmislite, kako bi dosegli čim več strank za svoje storitve oz. kupcev za svoje produkte. Naj vaš letak vsebuje nekaj osnovnih informacij, torej kaj ponujate in kje vas lahko najdemo, ob tem pa poskrbite še za atraktiven izgled samega letaka. Za tisk letakov lahko uporabite izstopajoče barve, ki bodo v trenutku vzbudile pozornost. Izmislite si izviren moto, ki najbolje opiše vašo dejavnost oz. produkte – če sami niste dovolj kreativni, za nasvet povprašajte kakšnega priznanega strokovnjaka za marketing. Poskrbite za to, da na letaku ne bo preveč balasta oz. nepotrebnega besedila, saj se nikomur ne da prebirati gosto popisane strani – napišite le najnujnejše, za kaj več vas bodo stranke že kontaktirale in se podrobno pozanimale o vaših storitvah. Dobro je tudi, da zapolnite obe strani letaka, saj sicer deluje kot da nimate ničesar za ponuditi.
Letake postavite na strateška mesta
Tisk letakov je prav gotovo prvi korak na poti k uspehu. A s tem še ne boste dobili strank oz. kupcev. Potrebno je poskrbeti, da natisnjeni letaki dosežejo ciljno publiko. Razmisliti morate, na katere ljudi ciljate – če ponujate npr. oblačila za dojenčke, verjetno vaša primarna publika ne bodo upokojenci ali pa najstniki in nasprotno, če ponujate kvalitetno izdelavo zobnih protez, nima smisla, da letake date mladim ljudem. Ko določite ciljno publiko, morate v akcijo – letake lahko delite na ulicah, lahko se dogovorite s kakšnim podjetjem, denimo avtobusno postajo, frizerskim salonom, da ljudem, ki jih obiščejo, zraven dajo še vaš promocijski letak, letake lahko pošljete po pošti ipd. Na več načinov kot boste delili letake, večje možnosti boste imeli, da vas ljudje opazijo.
Tisk letakov zaupajte kvalitetnemu ponudniku
Seveda morate pred samim tiskanjem letakov poskrbeti za to, da najdete ponudnika, ki vam bo po ugodni ceni in predvsem kvalitetno natisnil letake. Dobro preglejte spletne strani podjetij, ki ponujajo tisk letakov in primerjajte cene, še pomembneje pa je, da se pozanimate o sami kvaliteti izdelave letakov – saj veste, da cena še ne pove vsega, gotovo pa si ne želite, da bi dobili slabo tiskane letake, saj boste s tem le odgnali potencialne stranke/kupce. Če boste ljudem razdelili letake zelo slabe kvalitete, bodo namreč že v štartu posumili, da vam ne gre zaupati.
Tisk letakov je torej le eden izmed načinov, na katerega lahko opozorite nase, pomembno pa je, da oblikujete letake, ki bodo inovativni in ne zgolj kopija ostalih letakov, ki krožijo med ljudmi. Izberite kvalitetnega ponudnika tiskanja letakov, nato pa skupaj z njim ali pa individualno izdelajte idejo za letak. Naj vaš letak ne vsebuje preveč besedila, temveč povejte le najnujnejše, uporabite pa izstopajoče barve, motive, izmislite si poveden in zanimiv slogan oz. moto. Preostane vam še to, da letake uspešno razdelite med ljudi in vaš uspeh na poslovni oz. karierni poti je tako rekoč zagotovljen.